Dec 9, 2011

saya nak mulakan 2nd half story QKQI dgn memohonmaaf pd setiap blogger yg mengikuti post saya ini..

janji hanya tinggal janji... bila dah mula sibuk, saya memang kantoi.... harap maaf kerana gagal meneruskan sambungan al kisah kejadian semasa pembikinan filem QKQI...

kalau saya nak sambung pon mcm dah basi rasanya...tapi kalau saya teruskan QKQI ini sebenarnya bole jadi bahan sejarah atau rujukan ke.. apa ke... tentang permasalahan pembikinan filem Melayu masa kini...

saya sedar saya terlalu minat fotografi..yg memungkinkan saya tak berapa sgt dlm penulisan..
mungkin ini satu sebab yg saya tak mampu nak mengadap Blog saya sendiri..

tapi kalau foto ... saya akan meneliti dgn penghayatan yg tinggi...kenapa,bagaimana,bila dll. Jadi sesamalaah kita berdoa agar blog ini dpt d teruskan.

Saya mohon jutaan ampun maaf bebanyak banyak pd sesiapa saja yg terlintas bloc sebegini.



 QKQI belakang tabir
QKQI 7 pagi di Tasik Raban

1 comment:

abgicm said...

Thanks, I'm coming back